ziyanS

Alla inlägg under mars 2012

Av ziyan - 31 mars 2012 09:22

Vrf måste de snöa idag.Hatar snö som kommer nu   Vrf måste de komma just nu azzå de är nt vinter längre får några dar sedan så var det solsken och de va kul men nu är det F***ing snö gud vad jag hatar de.De kanske nt har kommit tilräckligt mycket snö i vintras så det är därför som de kanske kommer nu??Kanske,kanske inte.Aja men om det snöar imorgon då då då blir jag så j**ligt arg Men jag kan fråga om jag får gå till min kompis Aya ida.Hehe Aya.De här ska jag säga om henne=Rolig,vacker,kul,är en bra vän och kan få alla att le  


Puss och Kram Cece     

Av ziyan - 30 mars 2012 15:01

Hej everybody jag har en ny kille han heter Kalle!<333 (Msp:s Sötaste).Hoppas du läser detta Salle :)Men jag har ju en kille i irl :)ÅÅ just ja det är ju Påsk.Nu har vi 10 dagar ledigt.Vi ska nt gå till skolan nest väcka måndag  .Hare gött och jag vet att de va ett kort inslag men GLAD PÅSK ALLIHOPA!!!!

Av ziyan - 24 mars 2012 08:26

Tycker nt ni att tiden går fort!!Jag tycker de.För några dar sen var det helg och nu är det igen .Aja nu bloggar jag nu och föralltid!.Jag lovar för nu läser min kille bloggen och jag ska blogga hela tiden.LMFAO.Jag bara älskar dom ni måste kolla på dom ni bara måste.Det är ett kort inlägg men jag har nt mkt att säga idag


Puss och Kram Cece      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards