ziyanS

Alla inlägg under december 2011

Av ziyan - 29 december 2011 21:27

Hej.Jag vet att jag nt har bloggat på länge men de är bara de att nu när min syrra är i vimerby så är allt mycket svårare utan henne.Men denna lördagen så ska jag åka till vimerby och hon ska stanna kvar här hemma.Och jag ska försöka blogga mer när jag har tid över  .Jag lovar.Ååå min brosha har en laptop hos sig så jag ska logga in på msp med den.Jag kommer sakna min familj ganska mycket.Men jag kommer nt sakna nässjö.


Puss och Kram Cece            

Låtar:Trassel:Jag har en dröm och Rihanna:We found love .  

Av ziyan - 25 december 2011 11:21

Hejsan.Igår var de ju julafton.Och jag fick ett halsband,en tröja,strumpor,en mösa,örhängen och ett ritblock med pennor,suddgummi och en pennväsare i.De ha varit en underbar jul.Men jag skulle vilja att någon köpper Cuddle Cutie på msp(moviestarplanet).Kan någon va en ängel och köppa den.Jag heter willow75 på msp.Aja hoppas ni hade en God Jul


Puss och Kram Cece  

Av ziyan - 22 december 2011 17:07

Nu är det,dags för jullov,dagst för jullov.Då ska alla barnen ha så kul.Nå va tyckte ni om min sång.Och ni vet va den handlar om.På jullovet.Antagligen denna lördagen så ska jag kanske åka till vimerby och träffa min bror och hans hund sky.Och så ska jag lata mig och sen så ska jag nt gå till skolan förens den 10 januari 2012.SKA BLI SÅ SKÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Puss och Kram Cece     

Av ziyan - 18 december 2011 07:50

Hej.Nu har det hänt något skummt.jag skulle logga in på msp och det gick inte sen försökte jag med min anndra gubbe och på den gick det inte heller sen försökte jag med en ny gubbe och det gick inte heller.Vad har hänt med msp .Hoppas inget allvarligt har hänt.Aja hej då


Puss och Kram Cece          P.S. Jag loggade in kl typ 11 och då gick det

Av ziyan - 17 december 2011 19:14

Jag har hört en sångare som heter nickelback och han är så GRYM.Han har typ lite rockig röst  .Gillar hans 2 låtar:When we stand together och gotta be sombody.Han har ju förstås många anndra låtar men jag gillar mest dom 2.Ni bara måste lyssna på dom.Min kanariefågel är lite konstig vi tror att hon ska lägga ägg men vi köppte ett bo till henne men hon går inte in ditt.Min mamma kanske tror att hon ska dö  .Mina bröder är hemma idag och så ska dom stanna här över natten.På måndag är det vår sissta syslöjd och sen ska vi återgå till..TRÄSLÖJD .Är så peppad.Aja hej då min små katter


Puss och Kram Cece  

Av ziyan - 14 december 2011 18:56

Imorgon torsdag så ska vu ha knytkalas.Ska bli skit kul Jag ska fixa popcorn och så ska vi se ''Pairets of the carabian''.Vet nt om det ska va carabian eller caribien.Jag ville se ''Big Mammas Hus'' men så blev det inte.Ska ialla fall bli så jäkligt kul tomorow.Kan nt ni skriva bara typ 3 komentarer.Vet faktiskt nt ens om någon läser min blogg Om ni läser den ge en kommenter   Lesen att inlägget var så kort men har inget att skriva om  


Puss och Kram Cece     

Av ziyan - 12 december 2011 20:37

Hejsan.Snart ska vi ha ett jul spel och jag ska sjunga solo på en sång.Jag fattar inte??Jag är grym på att sjunga och ändåså har jag senskräk.Fattar nt varför .Min musik lärare tyker att jag är grym och då menar jag bokstavligen GRYM.Vill så gärna bli sångerska och jobba men musik men min pappa låter mig inte.Endel säger:Ååååå du har ett sånt fantastiskt liv.Visst jag har grymma kläder och sånt men livet med min familj är ganska jobbigt.Alla stötar varandra och säkikilt min mamma och tröstar henne.Ni vet för att min bror är död och sånt.Och så har jag anndra saker som jag nt kan berreta om.Som min hemlighet.Ingen vet förutom min familj.Jag vaknar varje morgon och är..Jag kan nt berätta :( Tack om ni lästa detta

Puss och kram Cece                   2 låtar:Hold me closer och i'm begging 

Av ziyan - 7 december 2011 16:47

Ledsen att jag nt har bloggat så mkt.Men har varit upptagen och idag när vi körde snöbollskrig så fick jag en snöboll i ögat  så jag kunnde inte öppna det men nu är det okej.Nu ska jag ha glassögon för att jag ser dåligt 

Idag fick vi ett sånt här prov om matte för att vi ska träna till matte provet imorgon.Matte är mitt sämsta ämne 

Jag är jätte närvös inför matteprovet


Puss Och Kram Cece  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards