ziyanS

Alla inlägg under november 2011

Av ziyan - 30 november 2011 18:16

Idag efter skolan halv 2 så kan man gå till ett lekställe som heter brinellhörnet som är jätte kul.Jag pärlade en stor rund pärlplatta.Hela den och så gjorde den i färgen blå,röd och grön.Och det finns 2 pärlplattor som är likadana som är alfabetet och jag gjorde min brors namn ''Dindar'' men grön och gula färger jag tog i hans namn bara för att han är min bror och är död .Jag har många saker med han ett halsband med hans ring på,2 foton på han,hans tröja och ett par skor,hans gaderob,hans perfym,5 av hans hårstrån från hans kudde i en plastficka,hans ljus.De va allt


/Cece/ 

Av ziyan - 29 november 2011 21:12

Heei .I lördags så bakade jag och min sysster lussekatter och så gjorde vi munkar mm  ...Jag bor ju i en legenhet och i lördags kl 11 så började ett träd gunga och skaka sen kl 1 så rammlade det.Jag hörde ett högt ljud därför.Och sen i söndags så kom min bror hem vid 3 från västervik för att hälsa på och han hade krashat bilen och fått en stort märke så han fick åka med en ambulansbil och sy den va typ 30 cm lång .Och min kompis hälsade på mig i söndags och gick till stan och köppte skor o örhängen min kompis köppte ett halsband och en tröja 


/Cece/ 

Av ziyan - 26 november 2011 10:00

Gode morgon mina bebisar.Idag kl 9 eller 21.00 så ska jag se filmen Twilight ''Braking Dawn'' ska bli sååååå kul.Sen typ vid 2 så ska jag och min syrra fixa naglarna ,fixa håret  och ha ansikts masker så nästan hela ansiktet är grönt så vi ser ut som ailiens  .Ska bli den bästa lördagen i mitt liv!!


/Cece/          

Av ziyan - 25 november 2011 13:54

ÄNTLIGEN FREDAG!!!!!  .Idag så hade jag min syrras klack och hon hade mina skor.Jag är 11 och hon är 19  .Hon har skostorlek 36-37 och jag har 35-36  .Har en nerladdad film som heter streetdance 3d.Den är jätte bra.

Inte så långt inlägg men jag har faktiskt inget att skrriva om idag  


/Cece/    

Av ziyan - 23 november 2011 14:32

Hej.Kl 3 ska jag gå till hemspråk  .Jag svär jag kan sjuka mig själv bara för att inte gå på hemspråk  

Men jag ska få sluta gå på hemspråk när jag går i 7:an.  Längtar  Lyssnar på musik.dom heter.

1:Pass out

2:Champion sound

3:Candy.                      gillar mest 1:an och 3:an


/Cece/    

Av ziyan - 22 november 2011 07:58

Idag har vi studiedag idag och det är skit könt.Jag har hittat en hemsida som heter ''prata med datorn'' och man kan prata med dator 2 också då skriver du ''prata med datorn 2''Den är jätte kul azzå  .Jag sa så här till dator 2.

Jag:Hej

Datorn:hallå människa

Jag:du är dum

Datorn:Ja.jag vet det

Haha!!! datorn är jätte kul.Ni borde kolla in det                                 P.S.Kommentera jätte gärna

Av ziyan - 20 november 2011 18:06

Idag när jag skulle kolla mina mail på msn så stog det så här:Vi vet att ni skulle på disko ikväll men tyvär så blev det inställt och så vidare och så vidare...Så vi gick inte.Blev så himmla arg   .Men så bästämde vi att vi skulle ha fest imorgon.Så ska vi bjuda alla till en särkild plats och så ska vi festa där och dansa,dricka läsk,äta godis och cihps ska bli jätta KUL  .Typ vid 7 tiden!Och å har jag åkt till Jönköping idag och köppt skor,vantar och halsduk.


/Cece/     

Av ziyan - 19 november 2011 20:48

Tack Johannii000 för att du fixade headern igen.Så jag förreslår att ni ger henne auto och ser på hennes filmer .Ska till en kompis imorgon men jag orkar inte gå för det är så kalt  .Och sen vid 8 på kvällen så ska jag och mina kompisar på ett disko och träffa helt nya killar   och dansa med helt nya killar    .Ska bli jätte kul!(Som vi inte vet vilka dom är)


/Cece/            Låt:Impossible    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards