ziyanS

Alla inlägg under februari 2012

Av ziyan - 27 februari 2012 17:18

Hej hej.På torsdag denna veckan har vi innebandytunnering och jag ska va back.Och en tjej som heter Marija ska va målis för både tjejerna och killarna.De är tjejer mot tjejer och killar mot killar.Men jag vet nt väm vi ska va med jag tror fyrklöven.Vet nt ricktigt.Vår lärare Astrid eller hon är nt vår lärare hon är vikare för vår lärare har opererat sig.Astrid har nt ens get oss en lapp om när vi typ har paus eller när vi ska ditt och när vi ska spela eller väm vi ska spela mot.Aja Hej Då Mina Katter


Puss Och Kram Cece

(En hälsning till Lena:

Hoppas du mår bättre och kommer snart tillbacka)

Hälsningar Cece

Av ziyan - 26 februari 2012 07:54

Varför bloggar jag nt längre .Men jag svär av hela mitt liv så ska jag blogga minst 3 gånger i veckan.Om jag nt gör så ska jag.Jag vet nt vad jag ska göra.Men jag ska försöka för jag sitter nt vid datan så mycket nu för tiden.Jag vet nt varför?????? .Men jag ska försöka!!!


Puss Och Kram Cece  


Låtar:Niki minaj:Turn me on/Timbaland:The way I are/Lady gaga:Eadge of glory och judas/Miley cyrus:Stay

Älskar alla dom låtarna!!!!!!

Av ziyan - 11 februari 2012 10:36

Azzå jag vet nt varför men jag är nt vid datan lägre???.Jag tror det är för att jag sover längre nu och för att jag är med mina vänner ofta och har kanske glömt bort bloggen ibland.Men jag lovar på Gud jag ska blogga mer.Kanske 3 gånger i veckan.De låter väl bra.Jag ska blogga nu på månda igen ok.Förresten jag har ju lov nu.Och imorgon ska jag kanske åka skridskor med min sysster.Tänk hon har nästan aldrig åkt skridskor så det ska bli kul och se henne rammla så många gånger .Efter alla dessa gånger hon har varit elak mot mig.Nu ska jag få hemnd 


Puss och Kram Cece    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards